Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 21, 2004
Image Size
179 KB
Resolution
912×992
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,888 (1 today)
Favourites
45 (who?)
Comments
72
Downloads
146
×
Spongebob by zzzsleepieezzz Spongebob by zzzsleepieezzz
Finally decided to pick up my lazy butt to do May's request...
which is Spongebob stuck in a tree wearing a bikini bottom ..:giggle:

hope you all enjoy!!!;)
Add a Comment:
 
:iconbobcarotte:
bobcarotte Featured By Owner Apr 7, 2014
cool
Reply
:iconcutespongebob4326:
cutespongebob4326 Featured By Owner Jul 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
hesfunny
Reply
:iconspongefiction:
spongefiction Featured By Owner Aug 1, 2008
The irony of a sponge living in bikini bottom while wearing a bikini bottom!
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Sep 27, 2008  Hobbyist General Artist
Lol it turns out it was a misunderstanding on my part that resulted this picture... Thanks for stopping by :)
Reply
:iconihanakoi:
IHanakoI Featured By Owner Aug 9, 2007  Hobbyist General Artist
cute
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Sep 9, 2007  Hobbyist General Artist
Thank you :)
Reply
:iconpolo100:
polo100 Featured By Owner Dec 10, 2006
Ha!!!!!!!!!
Pretty good!!!!!!!!!!!!!
Hey email me and tell me what you think of my icon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconnewbiemember:
Newbiemember Featured By Owner Aug 29, 2006  Hobbyist Digital Artist
I also drew spongebob in other clothes than his normal ones see mine if you don't belive me.
Reply
:iconwakebordr:
wakebordr Featured By Owner Feb 7, 2006
haha thats nice and really cool
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Feb 10, 2006  Hobbyist General Artist
Thank you :D
I'm glad you like it :aww:
Reply
:iconwakebordr:
wakebordr Featured By Owner Feb 11, 2006
no problem it was good :)
Reply
:iconrebelvyxen:
rebelvyxen Featured By Owner Nov 13, 2004
lol thats so cute. are you going to go see the spongebob movie? its been a while since ive talked to you what have you been up to?
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Nov 24, 2004  Hobbyist General Artist
Thank you :D
nope... don't really like spongebob.. ^^; .. did this piece as a favor... =P

yeah it has been...
college work....@.@.. doesn't leave me much time to doodle...
you?
Reply
:iconrebelvyxen:
rebelvyxen Featured By Owner Nov 25, 2004
been taking a lot of pictures between classes. that and homework is about it.
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Dec 8, 2004  Hobbyist General Artist
that's cool :)
Reply
:iconseismic-saffya:
seismic-saffya Featured By Owner Apr 5, 2004
LOOK! He's in a thong!! Me loves!
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Apr 5, 2004  Hobbyist General Artist
:giggle:s Thank you! Glad you like it!!:aww:
Reply
:icon2-jazz-2:
2-jazz-2 Featured By Owner Mar 28, 2004
I am the #1 fan of sponge bob! SOOOOO Pweddy! +FAV! :D
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Mar 28, 2004  Hobbyist General Artist
:giggle: Glad you like it!!:hug:
Reply
:icon2-jazz-2:
2-jazz-2 Featured By Owner Apr 4, 2004
I LOVE IT! XD
Reply
:icongoogley:
googley Featured By Owner Feb 14, 2004
Yay! :D It's really cool and cute! I like what it's doing. :giggle:
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Feb 14, 2004  Hobbyist General Artist
:D..:giggle: ThANK YOU Sweets!!!:D
:hug:
Reply
:iconpadfoothunters:
padfoothunters Featured By Owner Feb 8, 2004   Digital Artist
aww! great drawing! i love spongebob! :hug:
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Feb 8, 2004  Hobbyist General Artist
aww Thank You very Much!!!:D
Glad you like it!!:hug:
Reply
:iconpadfoothunters:
padfoothunters Featured By Owner Feb 8, 2004   Digital Artist
your welcome! :D :hug: wee! :hug: :D
Reply
:iconroko:
Roko Featured By Owner Feb 1, 2004
Haha cool pic spongebob is cool!!!Rock on sponge! :giggle:
Reply
:iconroko:
Roko Featured By Owner Feb 3, 2004
Your welcome :hug:
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Feb 1, 2004  Hobbyist General Artist
:giggle:...:DThank you!
Reply
:iconpainful-innocence:
Painful-Innocence Featured By Owner Jan 28, 2004
it's spongebob!!! i can't remember if i already commented, but if i did it's cause it's so great!!! i LOVE spongebob sooooooooooo much! hehe! yay! he is soooooo great! i really like all the little details that you put into him...hehe....all the curves and such...even the sox!! great job hun!! :clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap: yay
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Jan 28, 2004  Hobbyist General Artist
o my :blushes:..THANk YOU VERy MUCH Sweets!! :hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug:
:DSO HAPPY TO hear you like it!!!!:D
:blowkiss:
Reply
:iconluverly1:
luverly1 Featured By Owner Jan 25, 2004
oh my! w/out the sq.pants! :D hahas!
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Jan 25, 2004  Hobbyist General Artist
:giggle:
glad you like it..;)
Reply
:iconjschielke:
jschielke Featured By Owner Jan 23, 2004
LOL...hilarious. Love the colors, and it's a very, very accurate reproduction of Spongebob! :D
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Jan 23, 2004  Hobbyist General Artist
:D Glad yoU like it!!!:hug:
Thank you!!:aww:
Reply
:iconakuanaishinnou:
akuanaishinnou Featured By Owner Jan 22, 2004
That's really good!!! lol I just watched Spongebob tonight...funny stuff.
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Jan 22, 2004  Hobbyist General Artist
Thank you!!!:aww:
i've never watched it...XD
Reply
:iconsleeplezs:
sleeplezs Featured By Owner Jan 22, 2004
ahhhh thats so cute!
my friends loved it! they has a good laugh!
your drawings are sooo much fun! i love them!
great work hun!
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Jan 22, 2004  Hobbyist General Artist
THank YOU!!!:hug:
:giggle:....o wow cool...:aww:
You're O-so sweet!!!:hug: Glad you like them!!:hug::hug::hug::hug:
Reply
:iconrox-a-billy:
rox-a-billy Featured By Owner Jan 22, 2004
Who lives in a pineapple under the sea?

:clap: YaY! I love spongebob!
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Jan 22, 2004  Hobbyist General Artist
i dont know..:shrug:...
Thank YOu!!:hug::hug:
glad you like it...:blowkiss:
Reply
:icondbz-kitty:
dbz-kitty Featured By Owner Jan 22, 2004
Whoo Spongebob!! Heheh, cute, nice work. =3
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Jan 22, 2004  Hobbyist General Artist
Thank YOu!!!:hug:
Reply
:iconrawlove:
rawlove Featured By Owner Jan 22, 2004
That is SOOOO cute! I love spongebob...and this drawing definitly made my day!!! HEHE...wearing a bikini bottom....and he lives IN bikini bottom!!!!! mwakakakakakaa....
:w00t:
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Jan 22, 2004  Hobbyist General Artist
Lol..:D..i didnt know that...XD
Thank YOU Very Much!!!:D Glad it brighten up your day!!!:hug::hug:
Reply
:iconkatwoman:
katwoman Featured By Owner Jan 22, 2004
isn't spongebob the funniest thing you've ever seen in your life?

I just love him, and you did a great job here, that bikini bottom is super cute!
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Jan 22, 2004  Hobbyist General Artist
LOl.. i was trying to figure out if spongebob is a girl or a boy...:D..with those lashes of his..its kinda confusing...:lol:

Thank YOU Sweets!!:hug::hug:
glad you like it...:blowkiss:
Reply
:iconkatwoman:
katwoman Featured By Owner Jan 24, 2004
:rofl: here at the office they say that he's gay and Patrick is his boyfriend :lol: too cruel for me but sometimes it looks like that
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Jan 24, 2004  Hobbyist General Artist
:giggle:..:D
Reply
:iconsafir-chan:
safir-chan Featured By Owner Jan 22, 2004
WoW very good facial expression o.O He's funny...
His underwear is FUNNY o__O XD :rofl:



... o__O
Reply
:iconzzzsleepieezzz:
zzzsleepieezzz Featured By Owner Jan 22, 2004  Hobbyist General Artist
Thank YOu!!:hug::hug:
never seen an episode so i wouldnt know...XD
um..i was trying to draw a bikini bottom..=p..lol...
Reply
Add a Comment: